Η κλασσική παιδαγωγική μέθοδος καθώς και οι ανάγκες κοινωνικοποίησης των μικρών μαθητών και μαθητριών απαιτούν την συνεργασία γονέων και σχολικής μονάδας, ειδικά στα ζητήματα ελέγχου της καθημερινής μελέτης και επιμέλειας.
Η πρόσφατη μεταρρύθμιση του Υπουργείου Παιδείας στα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, οι μεταβολές στα σχολικά εγχειρίδια, οι αλλαγές στην διδακτική διαδικασία καθώς και τις μεθόδους ελέγχου έχει οδηγήσει πολλές φορές γονείς και κηδεμόνες σε προβληματισμό για το είδος βοηθείας, το οποίο μπορούν να παρέχουν προς τα παιδιά τους στο σπίτι καθώς και για τον τρόπο ελέγχου της μελέτης τους, κυρίως λόγω του γεγονότος ότι οι περισσότεροι γονείς είναι φορείς μίας διαφορετ&io